شهید رضــا محبــوبی حسنکیاده

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید رضــا محبــوبی حسنکیاده

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید رضــا محبــوبی حسنکیاده

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام رضا محبوبی حسن کیاده از شهدای دانش آموز شهرستان بابلسر می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : هاشم
تاریخ تولد : 1343/03/12
تاریخ شهادت : 1361/08/16
محل تولد : بابلسر
گلزار شهدای امام زاده ابراهیم بابلسر
نحوه شهادت : اصابت تیر مستقیم به سر
محل شهادت : موسیان
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

بايگاني

آخرين مطالب

وصیت نامه

دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۰۴ ب.ظ


1- مادر مهربانم، برادران و دوستانم! آیا می دانید هدف خدا از خلقت ما چه بود؟ می دانید که زندگی دنیا ابدی نیست و بالاخره همه ی ما رفتنی هستیم؟ پس چرا وقت تلف می کنیم.
2- نام شهید چه زیباست، یعنی کسی که با خون خودش شهادت می دهد و راهی که رفته، درست است. ای گلوله ها چه مرا دریابید و چه در نیابید، خط ما خط امام و مکتب ما مکتب اسلام و خون و شهادت است اما شهادت را با آغوش باز لبیک می گوییم.
3- ای ملت بیدار و آگاه، مبادا حتی یک کلمه از خط امام منحرف شوید ... باز هم سفارش می‌کنم همیشه در پشت سر روحانیت باشید که اگر آن ها نبودند این لیبرال ها تا به حال ما را دو دستی تحویل آمریکا می دادند.
4- شما تروریست ها از این کار وحشیانه دست بردارید. شما از اسکندرها و چنگیزها هستید. چه چیز را می خواهید بت کنید. مگر جز این است که فوق‌اش بخواهید رئیس جمهور با فرمانده ارتش یا ... را به شهادت برسانید که انقلاب شکست بخورد و دیدید که نتوانستید نه تنها این برنامه عملی نشد بلکه مردم منسجم‌تر و متحدتر شدند. دست از این کار بچه‌گانه بردارید و به آغوش باز اسلام پناه ببرید و از خدا توبه بخواهید که خداوند توبه‌کنندگان را دوست دارد.
5- مادر و خانوانده عزیز و دوستانم. من نمی گویم شما را دوست ندارم، نمی گویم زندگی را دوست ندارم. آری زندگی خیلی شیرین است ولی اسلام از آن شیرین تر است.
6- اگر برادرانم و دوستانم واقعاً مرا دوست داشتند امیدوارم که راه مرا ادامه دهند

۹۵/۰۵/۱۱ موافقين ۰ مخالفين ۰
میثم میثم

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی